بازی اکشن LEGO ® Marvel Super Heroes

نسخه مخصوص 4 پردازنده مختلف

فروش با قیمت 4.99 دلار در گوگل پلی

LEGO ® Marvel Super Heroes نام بازی اکشن از استودیوی بازیسازی Warner Bros. International Enterprises برای گوشی های اندروید می باشد که در سبک اکشن عرضه شده است. این استودیوی بازی سازی تا پیش از این نیز بازی های معروفی نظیر Batman Arkham Origins، WWE Immortals، Injustice: Gods Among Us، Heads Up و … را نیز عرضه کرده است. در این بازی می توانید کنترل قهرمان های مختلف “مارول” نظیر مردآهنی، مردعنکبوتی، هالک، کاپیتان آمریکا و Wolverine را به دست بگیرید و بازی را پیش ببرید.

LEGO-Marvel-Super-Heroes

 

ویژگی ها:

  • دارا بودن 91 کاراکتر قهرمان های کمپانی “مارول” برای انجام بازی نظیر مردآهنی، مردعنکبوتی، کاپیتان آمریکا و Wolverine و … که تعداد آنها در طول انجام بازی و با دست یابی به مراحل بالاتر بیشتر می شود که می توانید از آنها استفاده کنید
  • تکمیل کردن 45 مرحله مختلف در طول بازی در طی انجام آن
  • مبارزه با دشمنان با استفاده از قابلیت های سوپر انسانی مختلف نظیر مبارزه، ناپدید شدن، ابرقدرتها
  • انجام حرکات رزمی و اکشن سوپر هیجانی و زیبا نظیر Hulk’s Thunder Clap و Iron Man’s Arc Reactor
  • کامل کردن مبارزه ها و دریافت جایزه های مختلف
  • قابلیت سوئیچ کردن بین کنترل های “Console” و “Touch Screen” برای به دست آوردن بهترین وضعیت کنترل بازی نسبت به توانایی شما

داستان بازی:

داستان بازی LEGO ® Marvel Super Heroes در ابتدا حول دو قهرمان بازی به نام های اسپایدر من و ونوم قرار دارد که در ان مرد عنکبوتی به دنبال یافتن ونوم به سمت ازمایشگاه آسکوپ کشیده می شود. کشیده شدن اسپایدر من و ونوم به سمت آزمایشگاه راه فراری برای ونوم باقی نگذاشت و به همین دلیل ونوم و مردعنکبوتی با یکدیگر درگیر شدند. در طول این درگیری مردعنبکوتی موفق به شکست دادن ونوم می شود اما به صورت ناگهانی ونوم به زدن ضربه ای به اسپایدرمن او را به مکانی دیگر انتقال می دهد. اتفاقاتی که در این بین می افتد، سبب میشود تا مردعنبکوتی بیهوش شود. بعد از این که اسپایدرمن به هوش می آید، متوجه می شود که در سیاره ای دیگر قرار دارد و نزدیکی زمین نیست. در این سیاره موجوداتی شاخ دار با شاخ هایی طلایی حضور دارند که با عنوان “لگو” شناخته می شود. پس از آن که اسپایدر من از این سرزمین خارج می شود و به زمین بر می گردد، دقیقا یک روز بعد، لگوها به زمین می آیند و قصد حمله به زمین را دارند و همین هنگام است که جنگ شروع می شود.

 گیم پلی:

همانطور که خودتان هم می دانید، در این بازی از شخصیت های مختلف و قهرمان های کمپانی مارول استفاده شده است. تمام قهرمان های این کمپانی در این بازی حضور دارند و در طول بازی که انجام می دهید، می توانید آنها را به دلخواه خودتان انتخاب کنید. قهرمان های مختلف در این بازی نظیر هالک، کپیتان امریکا، مردعنبکوتی، ثور، ونوم، بتمن، سوپرمن، مرد عنبکوتی، چهار شگفت انگیز و … قابل استفاده توسط خود شما خواهند بود. هرکدام از قهرمان ها، همانطور که پیشتر نیز گفتیم، دارای قابلیت های مختلفی می باشند و هرکدام از آنها می توانند داستان بازی را به نحو ویژه ای بسازند. برای مثال مردآهنی در طول بازی می تواند به تونی استارک تبدیل شود و با سوار شدن به ماشین های گران قیمتش به خرید کردن یا غذا خوردن بپردازد.

در این بازی شاهد تغییرات جوی و زمانی خواهید بود. یعنی شما در طول بازی می توانید تغییرات زمانی روز و شب را مشاهده کنید و از طرفی فصل ها را نیز ببینید. یعنی ممکن است در طول بازی شاهد ریزش نزولات جوی باشید.

بازی دارای سیستم جهان آزاد نیز می باشد به این صورت که شما می توانید به صورت آزادانه در داخل بازی به گشت و گذار بپردازید. البته در حالت OpenWorld شما باید به صورت تکنفره به بازی بپردازید و هیچ کدام از قهرمان های بازی، در این کار به شما کمک نخواهند کرد. انجام دادن بازی به صورت جهان آزاد علاوه بر این که می تواند مشکلاتی از قبیل بازی کردن به صورت تک نفره در پی داشته باشد، اما در عوض شما آزاد خواهید بود تا در شهری فوق العاده بزرگ به گشت و گذار بپردازید و ماموریت های مختلف را انجام دهید. شهری که در مورد آن صحبت می کنیم، بسیار وسیع است به طوری که دقیقا 4 سال وقت برای طراحی آن صرف شده است. شما در هر سه جزیره شهر نیویورک به گشت و گذار خواهید پرداخت.

گرافیک بازی:

شاید بسیاری از افراد از گرافیک و کرکترهای کارتونی این بازی ایراد بگیرند. اما همین گرافیک بازی نقطه عطف آن حساب می شود. اگر انیمیشن “لگو” را دیده باشید حتما متوجه شده اید که موجودات لگو دارای ظاهری کارتونی بودند و این بدین معنی است که لگوها اساسا موجوداتی کارتونی است. به همین دلیل شخصیت های مقابل لگوها، یعنی قهرمانهای لگو نیز به همین صورت طراحی شده اند. البته این به هیچ وجه یک مشکل به حساب نمی آید. مشابهت ظاهری شخصیتهایی که مقابل یکدیگر هستند، یک گزینه بسیار عالی نیز می باشد که بازی را بسیار زیباتر کرده است. LEGO ® Marvel Super Heroes دارای گرافیک اچ دی بسیار عالی و خیره کننده ای می باشد. البته این موضوع کاملا از حجم دیتای بازی نیز مشخص است. صداگذاری پیشرفته LEGO ® Marvel Super Heroes نیز یکی دیگر از موضوعاتی است که به راحتی نمی توان از کنار آن گذشت. در این بازی صداگذاری بسیار عالی انجام شده است به طوری که همین صداگذاری، سبب هرچه زیباتر شدن و افزایش هیجان بازی شده است؛ چرا که صدای افنجارها، تیراندازی ها، حرکات اکشن و … بسیار واقع گرایانه و عالی طراحی شده است به صورتی که احساس خواهید کرد خود شما در همان مکان قرار دارید و صدایی که می شنوید کاملا واقعی است. نکته جالب در مورد بازی، این است که می توانید ان را به دو صورت “Console” و “Touch Screen” انتخاب کنید. در حالت کنسول بازی با استفاده از دسته می تواند قابل انجام باشد و همچنین یک دسته به صورت مجازی در داخل بازی وجود دارد که می توانید از آن استفاده کنید. حالت دوم، حالت لمسی می باشد که به صورت تماما بازی در حالت لمسی کنترل می شود و شما می توانید با حرکات لمسی بازی را تحت کنترل داشته باشید.

LEGO-®-Marvel-Super-Heroes-1
LEGO-®-Marvel-Super-Heroes-2
LEGO-®-Marvel-Super-Heroes-3
LEGO-®-Marvel-Super-Heroes-4
LEGO-®-Marvel-Super-Heroes-5

دانلود فایل ها